تبلیغات

نحوه استخدام وکیل

نحوه استخدام وکیل

 

برای استخدام وکیل دقت کنید زمانی که به دفتر وکالت می روید ظاهر آن اهمیت ندارد بلکه توانایی های او مهم است. شخصی که به عنوان وکیل به او وکالت می دهید حتما پروانه وکالت داشته و یا اگر موسسه حقوقی است دارای شماره ثبت سازمان ثبت شرکت ها باشد پس از آن می توانید با خیال راحت به او اعتماد کنید. دقت کنید برای وکالت دادن حتما قرارداد تنظیم نمایید و مبلغ مورد توافقتان را در آن منعکس کنید. برای اجرت وکلا تعرفه قانونی وجود دارد لیکن دو طرف می توانند به هر مبلغی توافق نمایند.

صرف داشتن یک دفتر وکالت کسی را وکیل نمی کند. دقت کنید بسیاری از مبالغی که به وکیل پرداخت می کنید در واقع در جیب وکیل نمی رود و وکیل می بایست بابت آن قرارداد ، تمبر مالیاتی ابطال نماید و علاوه بر آن نیز هر ساله مالیات پرداخت کند و هزینه های زیادی بابت ایاب و ذهاب خواهد داشت ضمن اینکه بایستی وقت بگذارد و پیگیری پرونده را بکند در نتیجه برای پرداخت اجرت وکیل سخت گیر نباشید تا او نیز بتواند کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد.

پس از انعقاد قراداد در دفتر وکالت، آن وکیل از شما وکالت اخذ می نماید بدین ترتیب که برگه های سه نسخه ای رنگی که توسط کانون های وکلا تهیه شده است را می بایست امضا نمایید. دقت کنید که یک نسخه از آن متعلق به شماست یک نسخه متعلق به وکیل و دیگری نیز به دادگاه ارائه می شود.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...